10.10.2007

Dream world!









På tirsdag ble vi spurt om vi ville være med som ledere da Home of Praise skulle på utflukt til en park i Bangkok området. Vi svarte ja,men tror alle var litt spente på hvordan vi skulle klare å være med å holde styr på 50 små unger i en stor park uten å vite hvem de var og uten å kunne et felles språk...

Onsdags morgen ble vi hentet av Arne på hotellet vårt. Det bar rett til Home of Praise og til vår glede til 25 barn fra 7-12 år (ikke så små som vi trodde). Vi ble fort tatt inn i varmen,og jeg fikk meg raskt en liten venninne som heter Naon:-)

Etter en liten times kjøring kom vi til en stor fornøyelsepark som het : Dream World (- et hvert barns drømmeverden!)

Der var det karuseller, boder hvor du kunne teste hiveskills og diverse, sukkespinn og popkorn, god mat, eventyrland og vinterland! Vi koste oss stort alle sammen med alt dette,og vi voksne fikk ta karuseller sammen med bana og var veldig fornøyde med det!:-)

Det var gøy å se hvor bra det gikk å kommunisere med barna selv om vi ikke pratet samme språk,en kommer virkelig langt med kroppsspråk! Selv om det til tider selvfølgelig var frustrerende å ikke forstå hva de ville...

Da nesten alle barna var kliss våte etter utallige turer med "super splash" ,de hadde is sølt ut over klærne og mat og sukkerspinn var vel fordøyd begynte dagen og gå mot avslutning. Men før vi dro derfra gikk vi på "Hollywood Show". Et action show uten like! Grunnen til at jeg forteller om dette er at Miriam på teamet mitt ble tatt opp til å være deres "action girl". Hun fikk løpe rundt på settet blandt skurker og smuglere og det som verre var og fikk utløse x antall småbomber og fikk være sammen med heltene på settet og sitte i bunkersen deres! Månedens action skuespiller Miriam,ingen tvil!:-)

Til slutt kom vi oss på bussen hjem og alle var der og alle hadde hatt en utrolig bra dag,action helter eller ei!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leser bloggen din Lise! Fint at du oppdaterer. Fint å lese at dere har det bra og opplever mye.

Guds velsignelse! KLemnmer

Anonym sa...

Takk for kortet Lise, kjempehyggelig! :) Følger med på bloggen din! Lykke til videre og stå på! :) Klem Eirin

Anonym sa...

Hei lise!! ÅÅå, det hørres ut til at dåkk har det bra! Eg tenke masse på dåkk der i andre enden av verden! Så utrolig rart at me e så langt borte fra kverandre! Lykke til med thai-kurset, eg må sei at eg slide nok me fransken, så dåkk e gode! Hils masse te resten av gjengen din, saknar dåkk! ;)
Klem klem fra Eline i kamerun!