06.03.2008

Siste dag på Kho Tau, jeg og Hege ville på snorkletur! En veldig kjekk dag med en livlig snorkleinstruktør, fin båt og god mat! Snorkleinstruktøren til venstre, med mannskap og passasjerer.

Her ser du dykketeamet mitt! Fra venstre; Jan, Kirsi og Jared. Her ser du meg sammen med Adelin som bor i Mukdahan. Hun var på misjonærmøte i Bangkok, og en dag dro vi en gjeng til dyrehagen. Der er det ikke helt trygt for barn å ferdes alene, derfor holdt jeg og Adelin hånda hele dagen:) Takk for en fin dag!
Her ser du en " Sleeping Buddah". Den er ganske lang, ca.20 m. Ikke fullt så lang som den lengste "Sleeping Buddah" som er 46 m lang, men fordet....

En liten oppdatering fra Thailand!
Vi har som regel et stramt program, og med det flyr tiden! Vi har vært med som ledere på misjonærmøte (hvor jeg ikke bidro så veldig mye pga sykdom...) og Lutheran Mission Thailand (LMT). Veldig kjekt å treffe og være sammen med alle de kjekke og flotte folka som jobber i NMS! Jeg koste meg:)
Innimellom disse møtene har vi jo litt tid i Bangkok og... Den går med til jobb og utforsking av byen. Det har blitt en del tempel for min del, så akkurat det området føler jeg er dekket... Ellers har vi vært på nattmarked, i dyrehage, på thai-boxing kamp +++. Forrige uke tok jeg og Hege turen sørover, og reiste til ei øy som heter Kho Tau. Der fikk Hege lest seg gjennom masse pensum, og jeg tok dykkerlappen. Var en bra opplevelse for min del! Likte meg under vannet sammen med fiskene og korallene:)
Bare ei uke igjen til mor og tante Bodil kommer - jeg gleder meg:-)

Ingen kommentarer: