14.03.2008

Film og vafler på A.A!

A.A = Afternoon Activities. På norsk: Ettermiddagsaktiviteter.
Dette er jeg med på to - tre ganger i uka. Her kommer barn/ungdom fra 6-15 år. Her foregår engelskundervisning, musikkopplæring, lek og formingsaktiviteter.
Annehver fredag har vi kino, det hadde vi altså i dag. Vi hadde litt vaffelkakerøre til overs, og bestemte oss for å steke den opp under kinoen. Det ble veldig populært! Jeg fikk lært i fra meg vaffelstekekunsten til mange, meget interesserte , barn og ungdommer! De blir veldig gira når det kommer til kanom (thaiordet for søtsaker), ingen tvil! Men vi hadde det veldig kjekt i lag, og jeg må innrømme at jeg var ganske fornøyd med å slippe å steke vafler i omtrent 40 varmegrader...

Her har du en sprø gjeng!

En flink vaffelsteker, og en like flink syltetøypåsmører og dandør!

Her ei som likte veldig godt å spise vaflene...


2 kommentarer:

Linni på nye eventyr:) sa...

Hei hei:)
Du æ goe m ongane, lurt å laga pannekage. Ser for mæg at di va nokså klar for nogen nysteikte goe pannekage, sto vel i laange kø:)
Stå på viare å hels addle i HOP!!

Linni på nye eventyr:) sa...

ja... meinte jo vaffle...