03.02.2008

Et eksotisk innlegg!

Ja, for dette er nemlig noe av det mest eksotiske jeg har vært med på! Før du ser videre kan jeg si litt om hvor bildene er tatt: De er nemlig tatt i Hua Hin, en kystby to timer fra Bangkok. Her har vi vært på infieldkurs sammen med Laos-teamet og Serbia-teamet, rektor på Hald og en Team Nettverk lærer. Den ene dagen arrangerte vi, Thailand-teamet, en utflukt. Den er det bilder fra nedover, enjoy:)

Tre (heller feminine...?) Buddhaer langs elefantløypa i Hua Hin.
Gruppebilde! Hele infieldlaget på elefantriding, vi storkoste oss!

Vi fikk og anledning til å flytte oss ned fra stolen vi satt på til selve elefanten. Her er jeg og Hege i full aksjon, for ingen har jo sagt at oppdraget var en enkel sak..:)


Så dro vi fra elefantløypa til apefjellet. Der krydde det virkelig av apekatter! Bjarte var modig og lot de klatre opp på han. Det fikk de ikke gjøre på meg...

Også var infield i Hua Hin over, vi hadde noen kjempe fine dager! God mat, kjekke folk, marked, undervisning, sol og strand!
Så tilbake i Bangkok, fortsatt hele gjengen. Lørdag begynte vi dagen med elvebåt langs Chao Phraya, her ser du meg og Ingvild (min venninne fra Tryggheim:) ).

Og her er resten av gjengen!

Hver helg er det floating marked på elva, og det ville vi jo gjerne se på! Der selges ferdiglaget mat av alle slag, råvarer, levende småfisk, skjell, kosmetikk og diverse pynteting.


Jeg benyttet meg selvsagt av sjansen til å kjøpe FROKT! :)

Så har vi brukt resten av tiden i Bangkok til å se Grand Palace, Chinatown, Khao San Road (den kjente backpacker gata...), weekend marked, live musikk på The Saxophone, spist god mat og masse annet kjekt! Serbia-teamet og Monika og Inger-Johanne fra Hald er nå reist tilbake til Serbia og Norge, Takk for ei fin uke!:-) Mens Laos-teamet blir her sammen med oss som barneledere på misjonær- møtet som begynner i morgen.

4 kommentarer:

Mamma Livet! sa...

hei lise=)må sei d at d ser ut som du har d kanon kjekt i thailand..fytti altså..får jammen oppleva masse=)ellers går alt bare godt her..lese for folt nå te eksamen i mai..matte å naturfag..grue meg vilt masse..men så har eg jo thea-sofie å ståle hvis d sko gå galt hehe=)
i mårå komme sandra helen te meg..hu ska sova øve hos oss..blir koseligt..ka dato komme dåkk hjem te norge?
kjempe klem fra meg

Anonym sa...

Hei Lise! Åååh savne HuaHin, dæ æ bara en heilt fantastiske plass, elle kæ?=) Kos dæg viare i Thailand du Lise, så snakkes me når du kjæme heim igjen;) glae i dæg vennen, klemm frå ingeborg:

Snekkerfrue sa...

konge Lise!!;o)
hihi.. søt dame i båt på floating-marked btw.. =)

Suramit sa...

Of course! This is Thailand!
Want to visited there again.
Gud velsigne deg.