11.11.2007

Løst og fast!


Lørdagskveld i Mukdahan..Pizza på døra og BBCs "Pride and Prejudice" på dataen. Herlig!:-)


Dag 1 som engelsklærere,sammen med kontaktlærern vår. Jeg tror vi var en smule spent på hvordan det skulle gå å undervise en klasse med rundt 30 thaibarn fra 10-12 år alene... Etter å ha undervist i 3 dager kan jeg si at det går bra! Vi lærer de setninger,ord,sanger og leker. Ungene lærer fort. Allerede har flere barn spurt etter autografen vår, og vi hører stadig vekk thainavnene våre bli ropt i gangene når vi beveger oss på skoleområdet. Litt merkelig,men jeg må ærlig innrømme at jeg liker det;-)

6 kommentarer:

Karin sa...

Fysjameg hvor skikkelig frøkenaktige vi så ut den første dagen! Men vi gled jo veldig inn blant de andre lærerne, da:)

Anonym sa...

dere så ut som en gjeng med skolelærerinner alle sammen:)
men det er jo ikke så galt da, tatt i betraktning alt annet dere kunne sett ut som ;)

Anonym sa...

Skal si dere inntar rollen med glans;) Lise, jeg tror ut fra bildet at du innhar rollen som den strenge;)
Ellen

ingvild sa...

Hei Lise =)
Så morsomme bilder du har!
Bra at undervisningen går bra. Masse lykke til videre. Snart drar dere vel videre til Phibun. Lykke til der. Vi er nå snart ferdige med Grey's anatomy sesong tre. Gled dere!

hils gjengen!

Anonym sa...

Ey Lise!
Konge at du trives! Ser spennande ut og ikkje minst laererikt!

Ellers; digge uniformen din! ;)

Enjoy tiaa videre!
Pratast :)

Hilsen Bjarte

Anonym sa...

heihei!! du ser ud som om du æ den nya frøken varhaug.. kler dæg veldig bra lise! håper du he dæ godt dær nere, så får du ha lykke te vidare:) klem!