28.08.2007

Endelig en blogger!








Der var jeg vel inkvartert på Hald i Mandal,må si jeg trives bra til nå! Mangfoldet er det ikke noe å si på! 67 elever tilsammen, 25 internasjonale og 42 norske! Opplegget for disse to månedene på Hald er undervisning i tverrkulturell forståelse, lesing, sosialt samvær,aktiviteter!



Utreise til de forskjellige landene vi skal til er helt i begynelsen av oktober. Jeg reiser med mitt team til Thailand den 3. oktober,gleder meg mer og mer for hver dag som går!


Her kommer noen bilder av Hald og Team Nettverk,programmet jeg er med på! Enjoy!:)






4 kommentarer:

Unknown sa...

Heia Lise!!!

:-)

Skal følge nøye med på bloggen din:-)

stor klem, Cami

Eirik sa...

Konge med blogg Lise! ;) håper du husker på å oppdatere.. å ha en KJEMPE tur ;)
snakkes plutselig! hugz eirik

Eirik sa...

hvor er bildene folk oppfordres til å enjoye btw?

Anonym sa...

Skal følge med her Lise... Alt godt! :)

klem fra silje